Współpraca.

Organizacja naszej imprezy wynika z hobby i pasji jaką jest amerykańska motoryzacja.

Pasja i entuzjazm znacząco pomaga przy realizacji tak dużego przedsięwzięcia, jednak nie byłoby ono możliwe gdyby nie dwustronnie
korzystna współpraca z Partnerami realizującymi z nami swoje cele marketingowe.

Dlaczego sponsoring?

Podstawowym argumentem jest efektywność kosztowa. Prawidłowo wykorzystane benefity jakie niesie ze sobą współpraca partnerska z organizatorem imprezy procentuje znacznie niższym kosztem dotarcia, i co jeszcze ważniejsze - w sposób przyjazny dla naszych potencjalnych Klientów.

Przyjazna reklama

W dobie dekoderów i nowoczesnych telewizorów praktycznie każde urządzenie pozwala na przewinięcie reklam zamieszczanych w TV. Spoty reklamowe są znacznie skuteczniejsze gdy trafiają do odbiorców w momencie gdy są oni bardziej otwarci na treść reklamy – np gdy sami poszukują produktu czy usługi, które są zbieżne z naszą ofertą. To sytuacja idealna, gdyż odpowiadamy na oczekiwania Klienta, a nie atakujemy go pełnoekranowym, grającym muzykę, wyskakującym oknem w pewnym portalu internetowym, gdy nasz Klient pilnie próbuje sprawdzić notowania walut w pracy.

Takie korzystne warunki dla Sponsora i przyjazne dla odbiorców tworzą miejsca gdzie nasza oferta spotyka się z zainteresowaniem. Imprezy branżowe, koncerty, pikniki rekreacyjne to miejsca gromadzące publiczność, którą łączy wspólna pasja, hobby i otwartość na nowości.

Nie tylko banery

W ramach współpracy Sponsor otrzymuje pakiet świadczeń specjalnie przygotowanych do potrzeb jego firmy i celów marketingowych. To nie tylko ekspozycja materiałów reklamowych (flagi, banery czy formy pneumatyczne) na terenie imprezy, gdyż nawet pełne nasycenie naszego terenu banerami Partnera skutkuje prawie wyłącznie zyskiem w postaci pewnej liczby kontaktów bezpośrednich naszej publiczności z logo Sponsora. Takie działania wizerunkowe są bardziej uzasadnione w przypadku czołowych i już doskonale rozpoznawalnych marek, gdyż z flagi czy banera nie dowiemy się więcej o danym produkcie. W każdym inny przypadku korzystne jest aby działania dla Partnera imprezy wsparte były dedykowanymi akcjami marketingowymi, niosącymi ze sobą więcej treści i bardziej zwracającymi uwagę.

Tworzenie informacji

Jeżeli prowadzisz hurtownię części samochodowych – zorganizujemy zawody mechaników i konkurs w wymianie części na czas. Jeżeli produkujesz kosmetyki dla Pań – przygotujemy plenerowe studio gdzie po spotkaniu z profesjonalną wizażystką Twoje Klientki spróbują swoich sił w sesji fotograficznej lub przed kamerą. Jeżeli produkujesz rowerki dla maluchów – nie ograniczaj się do stoiska wystawowego z rowerkami – stworzymy dla Ciebie miasteczko ruchu drogowego gdzie najmłodsi pod okiem profesjonalistów będą poznawać znaki drogowe i zasady bezpieczenego poruszania się.

To tylko kilka przykładów, a możliwości są nieograniczone. Ich cechą wspólną jest aranżowanie działania, które jest zupełnie inaczej odbierane niż statyczna ekspozycja i w każdym przypadku powstaje news, który żyje znacznie dłużej niż trwa impreza.

Promocja w mediach

Działania opisane powyżej są podstawą do powstania komunikatu informacyjnego, który ma znacznie większe możliwości propagacji jako relacja prasowa, telewizyjna czy galeria zdjęć w mediach społecznościowych. Rozszerza on wielokrotnie możliwość dotarcia do Klientów i zachowuje przy tym pozytywne wibracje jakie niesie ze sobą przygotowana przez nas dla Twojej firmy dedykowna akcja. Dobrze zrobiony film w formie pogodnego klipu, lub intrygującego żartu może osiągać imponującą liczbę odsłon w mediach społecznościowych.

Organziator zaprasza do współpracy Patronów Medialnych i za ich pośrednictwem możemy uzyskać dodatkowe świadczenia w postaci kampanii reklamowej w prasie, radiu, telewizji i internecie. Możliwe są działania nie tylko będące klasyczną reklamą ale też mniej standardowe formy jak lokowanie produktu czy audycje sponsorowane. Zaletą takiego rozwiązania jest pojawienie się w mediach w pozytywnym kontekście i przy okazji skorzystanie z przyjaznych cenowo ofert naszych Patronów Medialnych.

Zapraszamy do współpracy

ACM to zespół mający doświadczenie w pracy dla takich branż jak motoryzacja, bankowość, chemia domowa, kosmetyki, produkty spożywcze i farmacja. Realizowaliśmy od podstaw kampanie dla globalnych marek i korporacyjnych Klientów w zakresie PR, reklamy, promocji, marketingu szeptanego i technologii interaktywnych.

Co możemy razem zrobić?

1. Zostań Partnerem imprezy. Przygotujemy dla Twojej firmy dedykowane działania promocyjne.

2. Bądź naszym Wystawcą.

3. Reklamuj się na naszej stronie i w czasie wydarzeń, w których bierzemy udział przez cały rok.

4. Zapytaj nas o przygotowanie kampanii w mediach społecznościowych i nagranie filmu.

5. Potrzebujesz imponującej ciężarówki amerykańskiej do swojej reklamy świątecznej? A może kultowych samochodów na plan filmowy lub imprezę?

6. Może prowadzisz nierówną walkę ze swoją stroną internetową?

7. Możemy również zorganizować dla Ciebie dowolne wydarzenie, imprezę, imprezę promocyjną, integracje, koncert bądź ciekawe stoisko targowe z techniką estradową.

8. Masz własny pomysł – skontaktuj się z nami
cooperation@americancarsmania.pl