fbpx

Współpraca z ACM

Organizacja naszej imprezy wynika z hobby i pasji jaką jest amerykańska motoryzacja.

Pasja i entuzjazm znacząco pomaga przy realizacji tak dużego przedsięwzięcia, jednak nie byłoby ono możliwe gdyby nie dwustronnie korzystna współpraca z Partnerami realizującymi z nami swoje cele marketingowe.

Dlaczego sponsoring?

Podstawowym argumentem jest efektywność kosztowa. Prawidłowo wykorzystane benefity jakie niesie ze sobą współpraca partnerska z organizatorem imprezy procentuje znacznie niższym kosztem dotarcia, i co jeszcze ważniejsze – w sposób przyjazny dla naszych potencjalnych Klientów.

Nie tylko banery

W ramach współpracy Sponsor otrzymuje pakiet świadczeń specjalnie przygotowanych do potrzeb jego firmy i celów marketingowych. To nie tylko ekspozycja materiałów reklamowych (flagi, banery czy formy pneumatyczne) na terenie imprezy, gdyż nawet pełne nasycenie naszego terenu banerami Partnera skutkuje zyskiem w postaci pewnej liczby kontaktów bezpośrednich naszej publiczności z logo Sponsora. Takie działania wizerunkowe są bardziej uzasadnione w przypadku czołowych i już doskonale rozpoznawalnych marek, gdyż z flagi czy banera nie dowiemy się więcej o danym produkcie. W każdym innym przypadku korzystne jest aby działania dla Partnera imprezy wsparte były dedykowanymi akcjami marketingowymi, niosącymi ze sobą więcej treści i bardziej zwracającymi uwagę.

Przyjazna reklama

W dobie dekoderów i nowoczesnych telewizorów praktycznie każde urządzenie pozwala na przewinięcie reklam zamieszczanych w TV. Spoty reklamowe są znacznie skuteczniejsze gdy trafiają do odbiorców w momencie gdy są oni bardziej otwarci na treść reklamy – np. gdy sami poszukują produktu czy usługi, które są zbieżne z naszą ofertą. To sytuacja idealna, gdyż odpowiadamy na oczekiwania Klienta, a nie atakujemy go pełnoekranowym, grającym muzykę, wyskakującym oknem w pewnym portalu internetowym, gdy nasz Klient pilnie próbuje sprawdzić notowania walut w pracy.

Takie korzystne warunki dla Sponsora i przyjazne dla odbiorców tworzą miejsca gdzie nasza oferta spotyka się z zainteresowaniem. Imprezy branżowe, koncerty, pikniki rekreacyjne to miejsca gromadzące publiczność, którą łączy wspólna pasja, hobby i otwartość na nowości.

Tworzenie informacji

Jeżeli prowadzisz hurtownię części samochodowych – zorganizujemy zawody mechaników i konkurs w wymianie części na czas. Jeżeli produkujesz kosmetyki dla Pań – przygotujemy plenerowe studio gdzie po spotkaniu z profesjonalną wizażystką Twoje Klientki spróbują swoich sił w sesji fotograficznej lub przed kamerą. Jeżeli produkujesz rowerki dla maluchów – nie ograniczaj się do stoiska wystawowego z rowerkami – stworzymy dla Ciebie miasteczko ruchu drogowego gdzie najmłodsi pod okiem profesjonalistów będą poznawać znaki drogowe i zasady bezpiecznego poruszania się.

To tylko kilka przykładów, a możliwości są nieograniczone. Ich cechą wspólną jest aranżowanie działania, które jest zupełnie inaczej odbierane niż statyczna ekspozycja i w każdym przypadku powstaje news, który żyje znacznie dłużej niż trwa impreza.

Promocja w mediach

Działania opisane powyżej są podstawą do powstania komunikatu informacyjnego, który ma znacznie większe możliwości propagacji jako relacja prasowa, telewizyjna czy galeria zdjęć w mediach społecznościowych. Rozszerza on wielokrotnie możliwość dotarcia do Klientów i zachowuje przy tym pozytywne wibracje jakie niesie ze sobą przygotowana przez nas dla Twojej firmy dedykowana akcja. Dobrze zrobiony film w formie pogodnego klipu, lub intrygującego żartu może osiągać imponującą liczbę odsłon w mediach społecznościowych.

Translate »